Майбутній проспект було прокладено 1938 року на всій теперішній протяжності – від вулиці Гарматної до залізничного шляхопроводу над лінією Київ-Волинський – Коростень. Втім, перша забудова вздовж непарного боку виникла лише наприкінці 1940-х-у першій половині 1950-х років, в більшості своїй одноповерхова садибна і лише у південній частині було зведено 2-поверхівки (пізніше, у 1960-х-1980-х замість частини одноповерхівок було збудовано будинки висотністю від 5 до 16 поверхів).
Відрадний проспект, 1960-ті роки
Парний бік проспект забудували лише у 1962-1963 роках, коли зводили масив Відрадний.
За свою історію магістраль змінювала назви. Спершу це була вулиця Нова, яку 1944 року було перейменовано на Новоніжинську. 1961 року відбулося "підвищення статусу" – вулицю названо проспектом, якому було надано ім'я радянського діяча Власа Чубаря.
11 лютого 1963 року лінію подовжено до зупинки Кисневий завод (згодом Автогенний завод, нині Відрадний проспект) де споруджено велике розворотне кільце на 3 колії.
1 липня 1977 року відкрито лінію вулицею Гарматною та Індустріальним провулком (обидві в один бік), проспектом Відрадним, сюди подовжено маршрут №21. 1981 року цією лінією пішов маршрут №27, що сполучив станцію метро "Петрівка" (нині "Почайна") та масив Відрадний).
З 1991 року він має назву Відрадний проспект, від житлового масиву, східною межею якого він пролягає.
Відрадний проспект. Фото Олександра Михайлика
У жовтні 2011 року відкрили лінію кінцевою частиною Відрадного проспекту та вулицею Пост-Волинською до залізничної станції Київ-Волинський.
Немає коментарів:
Дописати коментар