середу, 27 лютого 2019 р.

Киянам неймовірно пощастило, адже столиця України вважається одним із найзеленіших міст Європи. Київ поєднує мальовничий ландшафт, унікальну архітектуру і розмаїту, цікаву історію. За останні роки в Солом’янському районі йде активний рух за відновлення зелених зон відпочинку. Реконструюються і влаштовуються парки і сквери. Вашій увазі пропонується другий випуск еко-краєзнавчого нарису «Зелена окраса Солом’янки». Нарис містить інформацію про нові сквери, що з’явилися в Солом’янському районі протягом 2017-2018 рр., про реконструкцію та поліпшення існуючих парків та скверів.
Нарис розрахований на широке коло користувачів.

1 коментар:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити